F.E. Atlètic "A" - Cornella "H"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Cornella "H"

10 gols que podien haver pogut ser molts més. 10 gols que podien haver pogut ser molts més.

El partit d'avui el nostre equip a sigut tant superior que no passarà a la història del bon futbol, crec que ni ells es creien que es passarien tot el partit xutant contra un mur.

No s'enten que un equip com el Cornellá hagi renunciat des d'el primer minut de partit a lluitar per la victòria, a sortit al camp com un equip vençut per endavant, formant dues linies de tres jugadors només a defensar, renunciant totalment a atacar i amb la missió de no sortir golejat, els nostres feient el futbol que xocava sempre al cos del contrari, creant una infinitat d'ocasions de gol que d'entrar totes, el resultat hauría sigut encara mes escandalós, el nostre porter només a parat una pilota, la resta del partit s'ha fumut de fret sota una fina pluja i 10 minuts d'un fort aiguat.

En resum, partit aburrit i gens vistós (no per culpa nostra) uns lluitant per la victòria, creant infinitat d'ocasions de gol, de corners, de pilotes rebutjades pel contrari, i els contraris mirar de no sortir mes escaldats.

El primer quart, a començat amb moltes ganes, anar per feina i mirar de resoldre le partit com més haviat millor, tot tenir moltes ocasions només s'han fet dos gols. 2 a 0.

El segon quart, continúa el domini total i xoc contra la muralla del contrincant. 0 a 0.

El tercer quart, a sigut crec, el decissiu amb tres gols més, i a partir d'aqui han baixat la guardia. 3 a 0.

El quart quart, sense oposició, festival golejador. 5 a 0.

Passem pàgina, que dissabte vinent tindrem moltes més dificultats que avui , al camp de la Blanca Subur.

Els golejadors d'avui han sigut: ARNAU ALSINA 3, MARC MORENO 2, MIQUEL GIRALT 1, POL SAGARRA 1, MARC SAMSÓ 1, CRISTIAN GONZÁLEZ 1, i JORDI SANTOLARIA 1.

Han jugat: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, XAVI GÓMEZ, POL SAGARRA, MIQUEL PIQUÉ, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, JORDI SANTOLARIA, ARNAU ALSINA, i MARC MORENO.