Anem suman punts davant de contrincants importants

Teniem molt de respecte a l'equip del Vilanova, ja que junt amb el nostre equip era un dels equips invatuts i serà crec jo, a la part final de la lliga un dels equips de la part de dalt de la classificació.

El partit s'ha desenvolupat amb un domini total de la situació, jugant amb bastant d'intensitat, la superioritat damunt del terreny de joc a sigut constant durant tot el partit fent com es costum, aquell joc de toc i per les bandes que tant bons resultats ens està donant, poder no s'ha jugat amb tant d'intensitat com en el partit anterior degut a que el Vilanova no feia una pressió tant forta.

L'equip cada vegada es troba més conjuntat amb un planter de jugadors de molt bona qualitat que poden arrodonir una temporada molt bona, aixó si, no val a badar, i a donar-ho tot cada partit, que si ho fem al final tindrem premi.

El primer quart, com es norma es surt a per totes, amb domini de la situació i de la pilota, acabant aquest període amb un 1 a 2.

El segon quart, s'ha continuat amb aquest domini, fent l'habitual joc de toc i per les bandes, fruit d'aquest domini han vingut dos gols més, 0 a 2.

El tercer quart, un dels més ben jugats amb dos gols més, 0 a 2.

El quart quart, més igualtat en el joc acabant-se amb empat a gols, 1 a 1.

Els golejadors d'aquest partit han sigut: MIQUEL GIRALT 2, JORDI SANTOLARIA 2, ROGER ROMAGOSA 1, POL SAGARRA 1, i XAVI GÓMEZ 1.

Han jugat: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, XAVI GÓMEZ, POL SAGARRA, ANDERSON SILVA, MIQUEL PIQUÉ, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, JORDI SANTOLARIA i ARNAU ALSINA.