F.E. Atlètic "A" - Mas Catarro "A"

Octubre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Mas Catarro "A"

Partit de màxima rivalitat comarcal.

Hi havia molta espectació per veure com es desenvolupava aquest partit de la màxima entre dos equips encara invictes al grup.

El partit a respost a les espectatives previstes, dos equips jugant de tu a tu amb un futbol intens, l'equip del Mas Catarro ens ha posat les coses molt dificiles, i els nostres conscients del potencial del rival han fet un futbol molt seriós, no donant cap pilota per perduda i fent aquest futbol que tant ens agrada, fent una forta pressió sobre el contrari i sent molt efectius davant de porta, amb jugades i gols de bellíssima factura.

El primer quart, s'ha jugat amb molta intensitat amb més domini de la situació per part nostra, que només s'ha materialitzat amb un gol. 1 a 0.

El segon quart, a continuat aquest lluita per la pilota i el control del partit amb més d'un ai al cor, traduit al final d'aquest temps amb un altre gol. 1 a 0.

El tercer quart, poder els quinze minuts mes anivellats, creant-se ocasions en les dues porteries amb empat a gols. 2 a 2.

El quart quart, amb un global de 4 a 2, no hi havia res guanyat encara per la intensitat en que és jugava, però només a l'inici d'aquest temps el cinquè gol, els ha fet baixar la guardia, fent uns darrers minuts de veritable recital de joc i gols. 5 a 0.

Els golejadors d'aquest partit han sigut: MIQUEL GIRALT 4, POL SAGARRA 2, CRISTIAN GONZÁLEZ 1, JORDI SANTOLARIA 1 i XAVI GÓMEZ 1.

Aprofito aquesta crónica per desitjar una ràpida recuperació de les seves lesions, a l'ARNAU ALSINA i el MARC MORENO. Ànim nois.

Han jugat: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, XAVI GÓMEZ, POL SAGARRA, ANDERSON SILVA,  MIQUEL PIQUÉ, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, JORDI SANTOLARIA i ARNAU BUXENS.