San Mauro "A" - F.E. Atlètic "A"

Octubre
Santa Margarida de Montbui

Mpal. Santa Margarida de Montbui

San Mauro "A"
F.E. Atlètic "A"

Tercer partit, tercera victòria consecutiva, davant d'un bon contrincant, amb gols i bon futbol.

Tothom esperava aquest partit amb un cert recel, ja que els dos equips havian guanyat els seus partits anteriors, i no sabiem del potencial de l'equip contrari, però només començar s'ha fet patent un clar domini del nostre equip, posant setge a la poteria contrària no donant respir a un contrincant que es defensava molt bé intentant sortir al contratac.

Els nostres jugadors fent el futbol que tant els caracteritza de jugar la pilota des d'el porter fins a materialitzar la jugada final no donava respir a l'equip contrari, en cap moment del partit s'ha vist en perill la nostra victòria, ni quan estabem 1 a 2, a partir d'aquí domini total fins el final.

Avui l'entrenador degut a les vàries baixes de jugadors, s'ha vist obligat a fer diversos canvis de posició d'alguns jugadors dins del camp, que han donat molt bon resultat, l'equip no s'en ha resentit gens, i es que aquest equip te molta qualitat futbolística, i ho fant bé a tot arreu on juguen.

El primer quart de bon domini de la pilota i fent futbol per les bandes s'acabat amb un 1 a 3.

El segon quart a continuat la mateixa tònica, però l'actuació del porter contrari a privat que només fessim un gol,  0 a 1.

El tercer quart de domini intens però amb mes punteria de cara barraca 1 a 3.

El quart quart igual que el tercer, amb un possible penal no pitat i vàries pilotes al travesser que podien haver aumentat encara més el marcador, 0 a 2.

En resum, un molt bon partit de futbol, ben jugat per les dues bandes però la millor classe i qualitat dels nostres jugadors a fet possible que s'acabés amb un contundent 2 a 9.

Els golejadors del partit han sigut: CRISTIAN GONZÁLEZ 2, ARNAU ALSINA 2, MIQUEL PIQUÉ 2, ROGER ROMAGOSA 1, XAVIER SAMSÓ 1, i un gol en pròpia porta del SANT MAURO.

Han jugat en JORDI GRIMAU, XAVIER SAMSÓ, ROGER ROMAGOSA, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA, POL SAGARRA, MIQUEL GIRALT, ARNAU RUBIÓ, JORDI SANTOLÁRIA, ANDERSON SILVA i MIQUEL PIQUÉ.