Infantil Segona Divisió Grup 36

Estadi Mpal. La Sort

Òdena "B"
Vilanova "A"

Molt bon partit davant d'un rival qualificat.

Es molt important guanyar el primer partit a fora de casa, dóna moral i estima a l'equip.

Malgrat començar el partit perdent per 1 gol a 0 en els primers minuts, l'equip va començar a funcionar fent aquell joc que tant els caracteritza, de tocar i tocar fins a finalitzar la jugada a la porteria contrària, el joc va ser enrotllador quasi tot el partit, fent 11 gols que podien haver sigut uns quants mes , si no fos per les pilotes que van anar al travesser o per les parades del porter.

Tot l'equip a donat una molt bona sensació en aquest començament de lliga, em dòna la sensació que aquest any disfrutarem de valent.

El primer quart el resultat a sigut de 1 a 2, diria que poder a sigut la millor part del partit, amb els dos equips que anaven a totes i que estaven bé fisicament.

El segon quart no  s'ha mogut el marcador, a baixat una mica el ritme de joc, malgrat tot estava ben controlat amb domini i control de la pilota en el terreny de joc.

El tercer quart a sigut tant bo com el primer, fent-se 4 gols amb molt bones jugades i ocasions perdudes davant de porta, el domini del partit era total.

El quart quart seguint la mateixa tónica del tercer, tot a començar a fallar les forces, s'han fet 5 gols mes, la superioritat era aclaparadora.

En resum, molt bon partit en general, creant molt bones espectatives en un futur esperançador.

Els golejadors del partit han sigut: POL SAGARRA 2, XAVI GÓMEZ 2, ARNAU ALSINA 2, MARC MORENO 2, MIQUEL GIRALT 1, ROGER ROMAGOSA 1, i MIQUEL PIQUÉ 1.

Han jugat: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, POL SAGARRA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, MIQUEL PIQUÉ, ARNAU ALSINA i JORDI SANTOLARIA.