Dos jugadors alevins del nostre club, Joan Montserrat i Sergi Vives, van ser finalment seleccionats per representar a la Delegació del Penedès – Garraf en la trobada de seleccions territorials que es va dur a terme a la localitat de Salou.

En les noves i impressionants instal·lacions del Complex Esportiu Salou, amb quatre camps de gesta natural i dos de gespa artificial i sota un sol de justícia, es van disputar el passat 30 de juny, dos partits contra les seleccions de Terres de l’Ebre i del Tarragonès.

El millor futbol de la jornada va ser el de la nostra selecció però ja estem acostumats a que, a vegades, no guanya el que juga més bé i en el primer partit, contra Terres de l’Ebre, després de dominar-los i tenir clares oportunitats per marcar, van ser ells que en l’única arribada a la nostra porteria, van marcar un gol que seria definitiu.

El segon partit, contra els del Tarragonès, va ser un homenatge al futbol amb dos equips de molta qualitat i amb ganes d’agradar. A la fi, empat a 3 i, per penals, es va imposar el Penedès – Garraf. Destacar que el darrer llançament del Tarragonès va ser aturat pel Sergi i, el que tancava la sèrie dels nostres, va ser transformat pel Joan. Un grandiós partit en el qual els nostres seleccionats van ser decisius.

Va ser una experiència molt bona ja que es troben jugadors de diferents equips de la comarca i porten a terme unes jornades de convivència i harmonia entre els seleccionats i és una experiència enriquidora que es considera un premi a la trajectòria de tota la temporada. De ben segur que hi podria haver molts altres seleccionats del nostre club però s’intenta fer una representació dels millors equips de la Delegació.

Una bona iniciativa de la Federació Catalana i que cal aplaudir-ne els seus responsables comarcals: sr. Manel Duran (delegat federatiu del Penedès-Garraf), sr. Dani Pujol (seleccionador), sr. Barberà (ajudant esportiu) i la resta de l’equip tècnic que els dona suport.