28 san mauro
F.E. Atlètic "A"
San Mauro "A"

En un partit d’abassegador domini i ple d’ocasions, la pilota no va voler entrar per donar-nos una victòria merescuda.

Són les dues cares de la moneda del futbol. La cara, la setmana passada a Cubelles i la creu, aquesta jornada contra el San Mauro. Va faltar aquell plus diferenciador que fa sobreposar-se a les adversitats que en forma de fatalitat en ocasions es fan presents i s’imposen a l’esforç de tot un equip.

Tot i això és de destacar l’entrega i la feina de l’equip visitant que va anar a totes com si els anés el campionat amb una tàctica molt defensiva de 5 al darrera i només un jugador per intentar el contraatac.

No pot dir ningú que els nostres jugadors no treballessin per anar a buscar el millor resultat pels interessos de l’equip però en alguna ocasió es notava una certa precipitació de cara a la porteria contrària tal vegada donada per l’ànsia del gol que no arribava. En fi, que ens ha tocat en set dies conèixer les dues bandes del món del futbol, però l’amarga és la més duradora.

Ara a recuperar els ànims i seguir treballant per l’orgull del club.

Atlèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèètic, oé.

Alineació(entre parèntesi, els gols): ): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat, Oscar Palomo, Gerard Palau, Edgar De La Rubia, Guillem Vallès, Alex Atienza (1), Miquel Casas, Pau Esteve, M. Tachaoute i Julen Torres.