25 igualada
Igualada "C"
F.E. Atlètic "A"

Triomf que reivindica el bon futbol i la gran feina d'un equip que semblava haver perdut "punch" i que va mostrar el seu orgull d'equip gran per imposar-se a un rival directe en la classificació.

En aquest darrer dissabte d’abril, el desplaçament a Igualada per enfrontar-nos a un dels nostres rivals històrics i que sempre deixa partits de molta igualtat, es va despatxar amb una valuosíssima victòria no ja només pels tres punts si no perquè hi havia en joc superar a un rival directe que ens havia guanyat a casa a la primera volta i també l’honorabilitat de l’equip, en entredit per  l'irregularitat del joc dels darrers partits.

Va ser un IMMENS (en majúscules) encontre per part dels nois de l'Atlètic. Tots, del primer a l’últim, es van buidar; no van perdre la concentració en cap moment; les ajudes eren constants i l'Igualada no arribava quasi mai amb superioritat i, si encaraven l’u contra u i se'n sortien, sempre topaven amb un altre jugador que feia la cobertura de la posició i ja no podien continuar. Aquest esperit de sacrifici va ser la clau per poder tirar endavant un partit molt disputat entre dos equips que juguen la pilota i que disposen d’una bona direcció tècnica però que la gran feina duta a terme dins el terreny de joc va ser el que va decantar la balança cap als del Penedès.  Una mostra del control del partit ens el dóna la poca quantitat d’intervencions de mèrit del nostre porter; tot plegat en podem contar un parell de compromeses en tot l’encontre ja que quan els locals podien superar la nostra defensa, arribaven molt forçats i sense avantatge clara per poder encarar la porteria. Es molt difícil deixar la porteria a zero davant un gran equip com és aquest Igualada. De fet, en el que es porta de campionat, és el segon partit que no marquen, però el primer com a locals.

Ara toca no baixar la guàrdia i seguir en aquesta línia de concentració i treball constants. La qualitat ja sabem que la tenen; ara, a més, els hem d’exigir la feina continuada, les cobertures de posició, la solidaritat entre línies,..... per què estem convençuts que ho poden fer i ens han ensenyat que ho saben fer. Apa dons, a agafar moral i convenciment que no hi ha cap equip que, si fem les coses com toca, sigui superior. Endavant, nois.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Sergi Vives (porter), Joan Montserrat, Oscar Palomo, Gerard Palau, Edgar DeLa Rubia (1), Miquel Casas, Xavi Colomer, Pau Esteve, M. Tachaoute (1) i Julen Torres.