F.E. Atlètic "A" - Sitges "A"

Octubre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Sitges "A"

Un nou triomf que fa que contem els partits per victòries.

Partit amb episodis de bon joc i d'altres no tant positius. El públic s'ho va passar bé amb estones de futbol d'alta escola i gols que ens fan assolir tres nous punts i continuar amb el liderat.

Poc a poc els nois de l'Aleví A van agafant l'ensenyament que es practica en els entrenaments i que, de ben segur, encara ho milloraran jornada rera jornada. S'equivocan aquells que pensin que ara mateix ja n'hi ha prou amb el joc que estan desenvolupant. Podem veure minuts amb futbol atractiu i de qualitat; un dels gols va ser una culminació de 17 pasades seguides per totes les poscions i tots els jugadors, tornant al jugador més endarrerit fins a dues vegades i amb una alta velocitat de circulació de pilota que va fer que la darrera acció deixés clavat al porter visitant.

Al mateix temps, trobem episodis de poca intensitat i mínim esforç que poden posar-nos en un compromís si el contrari ens apreta. Així es va poder veure quan, abans que s'acomplís el primer minut de joc, el Sitges marcava el 0 a 1. Llavors es van despertar els nostres i s'empata tot seguit per començar a crear nombroses ocasions que ens van portar fins al resultat final de 7 a 2.

Ho venim dient; s'ha de treballar, treballar i treballar i no deixar-se endur per un excés de triomfalisme que ens pot fer molt de mal. Hem de mirar més endavant i augmentar la concentració i la intensitat.

Va nois, segur que podeu anar a millor.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat , Oscar Palomo, Alex Atienza , Edgar De La Rubia (3), Pau Esteve (1), Gerard Palau (1), Miquel Casas (1), M.Tachaoute (1), Guillem Vallés, Xavi Colomer.