21 sarri 2
F.E. Atlètic "A"
Racing Sarria "A"

Els barcelonins del Racing Sarrià fan un partit molt seriós i s’emporten els tres punts merescudament.

Si mirem el resultat sembla que només vagi existir un equip però l’Atlètic va tenir les seves opcions fins ben entrat el darrer quart tot i que el tram final del partit va semblar un “remake” del partit de la primera volta disputat a Barcelona; el Racing va marcar quatre gols en els darrers set minuts amb la diferència que aquesta vegada nosaltres no en teníem 6 com allà.

Seria injust no reconèixer la justa victòria de l’equip visitant pel gran joc que van desenvolupar en quasi totes les fases del partit a pesar que al tercer quart els nostres alevins podien haver equilibrat el matx quan portaven dos gols en contra i van disposar d’unes quantes ocasions clares per marcar però no ha van fer i, quan els van fer el tercer gol, l’equip se’n va anar avall i als de la Ciutat Comtal els va entrar tot.

Així com a la jornada anterior tècnics i jugadors van remar en la mateixa direcció per tirar endavant un partit complicat, en aquesta no va ser així. La descoordinació de línies dins del camp es va fer molt evident i els contraris ho van tenir molt fàcil per fer el seu partit. Els nervis i la precipitació no ens van deixar fer el nostre joc habitual i el mig camp, poc compacte i amb els jugadors massa separats, va estar molt tapat i, ofensivament, no podia imposar-se al del Racing ja que era molt previsible. Possiblement va faltar més mobilitat de posicions per augmentar la intensitat en la pressió al contrari i recuperar pilotes que ens podessin donar superioritat atacant.

Ens caldrà aprendre d’aquesta derrota i no caure en el desànim. Podem millorar i posar-hi remei per tal que no torni a passar. Hem de fer pinya tots, tècnics, jugadors i afició, per seguir endavant i tornar a creure en les pròpies possibilitats. Som-hi doncs, a la lluita.

Alineació(entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat(1), Oscar Palomo, Gerard Palau, Edgar De La Rubia, Guillem Vallès, Alex Atienza, Miquel Casas, Xavi Colomer, Pau Esteve i M. Tachaoute.