17 anoia
F.E. Atlètic "A"
Anoia "A"

Recital de bon futbol amb tants gols com pilotes als pals.

Partit en el qual l’equip visitant va plantar cara fins aproximadament la meitat del temps de joc i que només es va poder dedicar a defensar-se de l’allau de futbol ofensiu que li queia al damunt. Quan les forces els van minvar, els gols i les ocasions eren constants i no sabien com oposar-s’hi.

Els nois de l’Atlètic van practicar un joc amb una alta velocitat de circulació de pilota i va semblar que es tornava a agafar aquell to del segon terç de la primera volta que tant ens va fer gaudir. Esperem que tingui continuïtat i no sigui flor d’un dia. Si les ocasions s’haguessin aprofitat amb un major percentatge, el resultat seria de vertader escàndol ja que, tal i com es deia en el subtítol, hi va haver 9 o 10 pals, fet poc freqüent i que ens pot donar una idea del volum de joc ofensiu dels nostres alevins; i no diem res de les oportunitats fallades.  Fins i tot l’àrbitre es va perdre i no va anotar correctament els gols locals.

Donem un vot de confiança a aquest equip i deixeu-nos creure en les seves capacitats per jugar bé a futbol i no ser inferiors a cap dels equips de la categoria. Si es posen a treballar amb modèstia i humilitat, podran fer moltes coses. Som-hi.

Alineació(entre parèntesi, els gols): Sergi Vives (porter), Joan Montserrat, Oscar Palomo(1), Alex Atienza , Gerard Palau (2), Edgar De La Rubia(2), Guillem Vallés(1), Miquel Casas, Xavi Colomer (2) i Julen Torres(1).