piera
Piera "A"
F.E. Atlètic "A"

En un dia ple d’incidències, aquesta va ser la millor notícia d’un partit per oblidar.

El poc encert, el mal joc, l’àrbitre, les emocions, retard de mitja hora; tot plegat un cúmul de circumstàncies negatives que no deixen que podem lloar una victòria dels nostres alevins. El Piera, el nostre rival d’avui, va sortir a fer el seu partit i a base de treball i constància va assolir un empat que els va saber a victòria. Si sempre són capaços de jugar així, escalaran llocs en la classificació.

Feia molts dies que no parlava de l’àrbitre i és que ens havíem fet el propòsit de no fer-ho, però aquest ens ha fet vessar tots els gots de la paciència. Errades d’apreciació, fores de joc inexistents, habilitacions sense autorització, fores de banda o de porteria erronis.....i, la més grossa, seguir el temps de joc per un rellotge del camp i no del seu, provocant un escurçament de tres minuts del temps reglamentari. A partir de llavors, al retreure-li el retall del temps reglamentari, actitud xulesca i desafiant per part de l' "àrbitre", cercant la confrontació en comptes d’anar directament cap el vestidor tot i les recomanacions que li feien. El delegat del Piera, es mereix un 10 per la seva actitud i bones paraules. Si arribem a ser un equip amb una filosofia “diferent”, l’altercat podria ser digne de la secció de successos. Personatges com aquest, desacrediten tot un col·lectiu. En fi, surrealista total.

Volem quedar-nos, però, amb quelcom sentit i íntim. Ens referim al gol de l’Àlex. Era just uns segons abans de finalitzar el tercer quart i l'emoció ens va corprendre a tots. Va per tu, Tassotti. Descansa en pau.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat, Oscar Palomo, Alex Atienza (1) , Gerard Palau, Edgar De La Rubia, Guillem Vallés,, Miquel Casas (1), Xavi Colomer (1), Marc Vázquez, Julen Torres i M.Tachaoute.