Anoia "A" - F.E. Atlètic "A"

Octubre
Vilanova del Camí

Mpal. Can Titó

Anoia "A"
F.E. Atlètic "A"

Les consignes dels tècnics donen els seus fruits si es treballa.

En un partit amb més dificultats del què sembla si només mirem el resultat, els nostres alevins de l'A van saber imposar-se a un Anoia que va sortir a buscar el partit amb moltíssima intensitat des el xiulet inicial.

L'Anoia ens va demostrar que, aplicant treball i concentració, no tots els partits es guanyen només amb la superioritat futbolística i, si segueixen en aquesta línia d'anar a totes, tenen un equip de llocs capdavanters. La pressió, la força i l'actitud amb què van afrontar el matx els locals, els va permetre tenir contra les cordes en diverses fases de la primera part a un Atlètic que va sortir sense el convenciment que s'ha de lluitar i patir per assolir els tres punts. Quan els nostres es van adonar que s'havia de treballar a fons per tirar el partit endavant i ho van combinar amb llargues possesions de pilota, la maquinària del bon futbol i els gols es van retrobar. Quan van escoltar les consignes dels tècnics i les van aplicar, es van veure moltes jugades de qualitat exquisita i tots els jugadors van estar a un gran nivell.

Qualitat n'hi ha però ens falta intensitat. S'ha de treballar molt més i no es pot anar caminant. Si no hi possem totes les ganes, es perderan partits que es podrien guanyar. Som-hi nois, anem per feina.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat (1), Oscar Palomo, Alex Atienza (1), Edgar De La Rubia, Marc Vázquez (2), Pau Esteve (3), Gerard Palau (1), Miquel Casas (1), Guillem Vallés (1), Xavi Colomer.