San Mauro "A" - F.E. Atlètic "A"

Gener
Santa Margarida de Montbui

Mpal. Santa Margarida de Montbui

San Mauro "A"
F.E. Atlètic "A"

Partit trabat que es decanta per l'equip que va buscar el control de la pilota i que va fer millor futbol.

Després de tres partits sense guanyar, s’assoleix el triomf al camp d’un contrari que tenia els mateixos punts que nosaltres i que va veure com els nostres dominaven clarament un partit que podia haver tingut un marcador més ampli.

Un San Mauro amb molta força, en ocasions no exempta de duresa, es va mantenir amb opcions en el marcador fins ben entrat el darrer quart, tot i que el control i les ocasions eren dels nostres. Quan ja a les acaballes es va marcar el quart gol, tot l’equip ho va celebrar d’allò més, fent palès que s’havia patit per un resultat que podia ser clarament més favorable a l’Atlètic que no pas el que es reflectia en acabar l’encontre.

El partit va ser àmpliament dominat pels nois dela Fundacióperò tot i la bona elaboració de jugades, la precipitació en la finalització feia que no es podés concretar bé de cara a la porteria contrària amb moltes ocasions fallades per l’ansietat de voler marcar de qualsevol manera i prioritzant el joc individual i directe per davant de les opcions col·lectives. Possiblement pesava el nerviosisme dels darrers resultats que feia que la precipitació s’associés amb el poc encert en els metres finals i l’angoixa per no marcar anava en contra de les bones combinacions i els espais que podien obrir bones passades amb avantatge pels nostres jugadors sobre la defensa local.

No penseu que tot el partit va ser travat i poc vistós. Hi van haver també estones de bon futbol per part dels nois de l’Atlètic que ens fan creure que poden retornar al nivell dels primers partits de la temporada i encarar una segona volta amb moltes satisfaccions.

Amunt nois.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat, Oscar Palomo, Alex Atienza , Gerard Palau (1), Edgar De La Rubia, Guillem Vallés,, Miquel Casas (1) Xavi Colomer (2) i M.Tachaoute.