F.E. Atlètic "A" - Cubelles "B"

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Cubelles "B"

Seguim perdent oportunitats que ens impedeixen sumar els tres punts.

Un Cubelles molt seriós i disciplinat planteja un partit de control i deixa el desgast i la feina per la Fundació que és qui disposa de les millors ocasions per marcar però que no sap concretar-les.

Amb poques oportunitats clares, els del Garraf es dediquen a desactivar les ofensives d’un Atlètic amb les idees molt espesses de cara a la porteria contrària. Les millors ocasions van venir per les bandes, obrint el camp per tal de treure jugadors de dins de l’àrea del Cubelles i creant passadissos per fer diagonals de fora cap dins. La poca paciència en l’elaboració de les jugades d’atac porta a nombroses imprecisions i facilita la feina defensiva dels visitants acumulant molts jugadors en un espai reduït i intentant sortir ràpidament al contraatac. A partir de la mitja part, ben poques oportunitats del Cubelles a la porteria de l’Atlètic i constant domini d’aquest però amb xuts llunyans i, la majoria, amb poca potència que faciliten enormement la feina de la defensa i porters contraris. La minsa amplitud de les posicions exteriors ofensives dels locals ajuda en molt al treball defensiu dels cubellencs. Amb un major encert i profunditat, la victòria no s’hagués escapat i es trencaria aquesta dinàmica de resultats tant pobres que estem patint les darreres jornades.

En fi, confiem que la propera setmana s’acabi d’una vegada la sequera de victòries i ens retrobem novament amb el bon gust que deixa jugar bé i, a més, guanyar practicant bon futbol.

Aprofitem també per desitjar un ràpid restabliment dels lesionats Pau i Marc.

Som-hi, nois.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Javier Arévalo i Sergi Vives  (porters), Joan Montserrat (1) , Oscar Palomo, Alex Atienza , Gerard Palau, Edgar DeLaRubia, Xavi Colomer (1), M.Tachaoute, Guillem Vallés, Miquel Casas, Julen Torres.