F.E. Atlètic "A" - Igualada "C"
Avui 17

Desembre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Igualada "C"

Un Igualada molt seriós i treballat, s'emporta els tres punts.

Quan al teu equip el surt un partit desastrós i, al mateix temps, l’altre fa l’encontre perfecte, ens trobem amb un partit com aquest. Els nostres no van imposar en cap moment el seu estil i no van saber superar un Igualada seriós i treballat, molt disciplinat i amb les idees ben clares.

Per l’Atlètic, va ser un partit per oblidar. Als jugadors de la Fundació no els va sortir absolutament rés. El joc de combinació que practiquen topava una i altra vegada amb un ordenat i treballador Igualada que, ben disposat al damunt del camp, controlava les accions ofensives dels locals fent-los caure en la precipitació i les conseqüents errades a l’hora d’encarar la porteria contrària. Sense convicció i amb poca claredat en el joc, va ser un partit de poques ocasions per ambdues parts i els porters dels dos equips no van tenir excessiva feina ja que, tot i el resultat, els de la capital de l'Anoia només van disposar de quatre o cinc oportunitats clares de gol però, això si, amb una alta efectivitat  que els va fer justos guanyadors.

Ara ens toca extraure’n conclusions que ens facin millorar i passar pàgina ben aviat per encarar el 2012 tornant al sender del bon joc i de ben segur que les victòries arribaran com fins ara.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat , Oscar Palomo, Alex Atienza , Gerard Palau, Edgar DeLa Rubia, Pau Esteve, M.Tachaoute, Guillem Vallés, Miquel Casas, Julen Torres i Marc Vàzquez .

Només ens resta desitjar que l’any vinent es facin realitat tots els nostres anhels personals i esportius. MOLT BONES FESTES A TOTS.