La Pobla "A" - F.E. Atlètic "A"

Desembre
La Pobla de Claramunt

Zona Esportiva Pas Blau

La Pobla "A"
F.E. Atlètic "A"

La Pobla no troba arguments per defensar l’allau de gols d’un Atlètic més experimentat i amb més futbol i més força i velocitat.

Segon partit i segona victòria consecutius fora de casa. Aquesta ha estat, de moment, la més plàcida de la temporada i, amb la poca exigència que hi havia, els jugadors s’han dedicat més a agradar-se que altre cosa.

Els locals són un equip jove,de primer any, amb poca presència física i encara en formació que enseguida s’han adonat de la superioritat dels nostres ja que, tot i que abans del primer minut han marcat el seu únic gol, han vist com a la mitja part el marcador ja reflectia un clar1 a9. Si són capaços de no perdre la categoria, l’any que ve poden fer una bona temporada.

Per tant, partit sense més història i que s’ha de prendre més com un encontre de proves que no pas de serioses conclusions. La propera jornada ja serà una altra història.

Ara a gaudir de la presentació de tots els equips del club el proper dimarts i a passar un dia de club i companyonia amb diversos actes i alguna sorpresa.

Atlèèèèèèèèèèèèèèèèèèèètic, oé.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat (2) , Oscar Palomo (1), Alex Atienza , Gerard Palau (1), Edgar De La Rubia (1), Pau Esteve (1) , M.Tachaoute (2), Guillem Vallés, Xavi Colomer (1), Miquel Casas (4), Julen Torres i Marc Vàzquez .