dsc01397

El passat dia 4 de setembre varem marxar de stage de pretemporada a un fantàstic càmping a les afores de Prades durant 4 dies amb un grup de 22 juvenils i 2 entrenadors.

Allà varem entrenar en doble sessió de mati i tarda amb el propòsit de preparar-nos físicament i aprofitar aquesta magnifica oportunitat que s’ens havia presentat d'estar 4 dies en un fabulós càmping amb una magnifiques instal·lacions per a la pràctica i preparació del futbol. Amb un bon camp de futbol de gespa natural, amb les seves porteries de futbol 7 movibles per poguer fer els partits reduïts que tant ens agraden, un vestidor en exclusivitat amb el seu propi quartet del material, una piscina immillorable, un bon restaurant on ens portaven una bona dieta i uns bungalows molt ben equipats.

Del tema comportament no hi ha res a dir, nomes felicitar els nois per la manera amb la que es van comportar sense gaire escàndol quant no era el moment de fer-lo. També vull deixar constància de la cohesio de grup que s'ha creat a partir d'aquests 4 dies ja que hem estat convivint 24 hores junts i això és tant o mes important que tot el que hagin pogut aprendre en les seccions d'aquests 4 dies i per anar acabant permeteu que faci un petit comentari a una cosa que si que m'hagues agradat que haguéssim fet i no es va fer. Posar-nos tots el polo o xandall quant anàvem al menjador o a les zones comuns del càmping, donant imatge i seriositat al club.