trofeu-campions

Homenatge als Clubs de Catalunya 28ª edició

La celebració és va portar a terme el divendres 21 d'octubre de 2011 al Hotel Rey Juan Carlos I de Barcelona.

En aquesta temporada els premiats per part de la Fundació E. Atlètic Vilafranca van ser el equip Senior de futbol Femení i el Infantil A Masculí.

- 179 clubs de Catalunya van ser homenatjats divendres per MD i El Corte Inglés.

- La Festa que uneix les entitats grans i petites va mostrar la força de l'esport català.

El Trofeu Campions, tradicional homenatge que des de fa 28 anys reten Mundo Deportivo i El Corte Inglés als clubs de Catalunya que la temporada anterior van ser campions de les seves respectives lligues o van pujar de categoria, va reunir la nit de divendres 179 entitats de 21 esports en un acte que va congregar més de 600 persones a  l'Hotel Rei Joan Carles I de Barcelona. Els 179 clubs homenatjats, la majoria entitats modestes barrejades amb  algunes més conegudes com e l'FC Barcelona, que va tenir un total de deu premis per als seus equips de futbol,  bàsquet, handbol, futbol sala, hoquei herba, beisbol i atletisme (4), van rebre els seus trofeus de mans d'Ivan  Tibau, secretari general de l'Esport de la Generalitat de Catalunya; Maite Fandos, tinent d'alcalde de Qualitat de  Vida, Igualtat i Esports de l'Ajuntament de Barcelona; Josep Salom, diputat adjunt d'esports de la Diputació de  Barcelona; David Moner, president de la UFEC; Josep Miquel Abad, director general d'El Corte Inglés a  Catalunya;iSanti Nolla, conseller delegat i director del Mundo Deportivo. La vetllada va servir també per homenatjar  la trajectòria d'un esportista individual,'Lobo' Carrasco, jugador de l'FC Barcelona durant onze temporades i que ara  fa de comentarista esportiu.