Diumenge 17 de Juny 2012 A la Zona Esportiva i a CA N'AYXELÀ

Benvolgudes famílies,

La Comissió Social i Cultural de la Fundació Atlètic Vilafranca estem organitzant una gran festa de fi de temporada el diumenge 17 de Juny.

Al matí hi haurà un torneig entre equips mixtes formats per les mares, pares, entrenadors i delegats dels nostres equips. Us haureu d’inscriure per equips seguint les instruccions que us donaran properament els respectius delegats d’equip. Si d’algun equip no hi hagués prou gent, es farien equips per categories. Animeu-vos, que com més serem, més riurem!!!

Després del torneig, tindrà lloc el DINAR DE GERMANOR que el celebrarem a Ca n'Ayxelà. I seguidament hi haurà un gran ball amenitzar per el gran DJ Carlitos MC i Jordi Cabrera, fins…que s’acabin les ganes de festa!!!

Com podreu imaginar, es tracta d’un acte que voldríem que fos multitudinari, i ens cal una mica de col·laboració de tots plegats.

És per això que hem marcat una data límit IMPRORROGABLE, per a les inscripcions tant pel torneig com pel dinar.

LA DATA LÍMIT ÉS EL 18 DE MAIG.

Per inscriure-us al torneig, heu d’adreçar-vos als respectius delegats d’equip. Per inscriure-us al dinar, ho podeu fer a la sala de reunions a partir del 4 de maig, els Dimarts i Divendres de 17'45h a 19:00h. presentant justificant d’ingrés o transferència per l’import total per família al compte de la Fundació nº2081-0000-89-3300065917 indicant el nom/s del jugador/s i l’equip/s.

Haureu de presentar també el full d’inscripció adjunt correctament complimentat amb la quantitat de menús adults o infantils a reservar. Un cop presentada aquesta documentació, se us donaran els tiquets per accedir al dinar. Després del dinar tindrem música per ballar, es disposarà de servei de bar i tindrem sortejos i sorpreses,que de ben segur arrodoniran el dia festiu.(S’accepten regals per sortejar aquest dia i us farem propaganda). Animeu-vos i apunteu-vos-hi el més aviat possible!!!

Els menús disponibles seran els següents:

ADULTS:
Entrants de benvinguda.
Xató.
Medallons de filet ibèric.
Pastís.
Vins i caves Canals&Casanovas, aigua, cafè i licors.

MENÚ INFANTIL (fins a 14 anys)
Canalons.
Escalopa.