dani 01

En primer lloc ¿Com et trobes?

Bé, de moment m’estan respectant en el que va de temporada les lesions.

¿Com et va aquesta temporada?

Aquesta temporada hi ha hagut molts canvis però de moment m’estic adaptant molt bé al nou entrenador.

Com vas aconseguir adaptar-te també el primer any amb el F.C. Vilafranca amb un estil tant diferent amb el entrenador Putxi.

Jo també pensava que hem costaria adaptar-me al estil de Puchi, però va ser totalment al contrari. Cada vegada que pujava a entrenar amb el primer equip o a jugar contra ells els dijous amb el juvenil, intentava donar el màxim de mi mateix i amb totes les ganes. I crec que les ganes de fer les coses bé m’han ajudat a adaptar-me.

Saps que es sorprenent amb la teva alçada com pots saltar per sobre de jugadors que et passen un pam o mes? ¿Com ho fas?

S’ha de calcular be el temps de la fase de vol i també el punt d’impacte de la pilota. S’ha d’intentar colpejar la pilota al punt mes alt de la fase de vol i també ser mes llest que el teu contrari que salta amb tu. També des de petit se m’ha donat be saltar, a l’escola jugant a bàsquet i salts de tanques.

El salt de Juvenil a la categoria Sènior i Tercera Divisió no deu haver sigut fàcil, ¿Quins jugadors tan ajudat mes en adaptar-te?

Tant tot l’equip, com els entrenadors m’han ajudat a adaptar-me però principalment els capitans Puchi, Alberto i Pere Roca i també el delegat el Pepe Fos. Eren els que m’ajudaven més.

¿Recordes quines sensacions vas tenir al primer partit que vas jugar amb el F.C. Vilafranca sent tant jove?

No l’oblidaré mai. Vaig debutar l’últim partit de lliga del FC Vilafranca que jugaven contra el Palamós i el Palamós si empatava o perdia baixava de categoria i vaig jugar els últims 30 minuts, i en aquest temps vaig robar la pilota a un jugador del Palamós casi al final del partit i aquest jugador es va encarar amb mi, i tots els jugadors van venir ràpidament per haver  que passava i el partit va acabar empat 1-1 i van acabar baixant a Primera Catalana. I l’any pasta que vam jugar contra el Palamós perquè va a tornar pujar i havien pancartes en contra nostra.

¿Quin partit recordes en especial il·lusió des de que jugues amb el amateur?

Es en el que vaig debutar contra el Palamós, i també a l’any següent contra el Masnou quan vaig marcar el meu primer gol i contra l’Espanyol B a casa quan el camp estava ple i vam estar empatant quasi fins al final però vam acabant perdent.

El pas per la Fundació Atlètic Vilafranca, quins moments recordes com a mes especials?

Va ser quan vam anar al Mic, un torneig de setmana santa. Que vam guanyar a la Selecció de Xina als penals després d’empatar i a quarts de final, vam començar guanyant a la selecció de Brasil però vam empatar i als penals ens van eliminar.

¿Et serveix estar com a entrenador de Base per a créixer com a jugador?

Si, per que com a jugador si mai has sigut entrenador no et poses mai en el lloc de l’entrenador i només tens la forma de pensar com a jugador, en canvi si has sigut entrenador, et poses mes al paper de l’entrenador.

Que recomanaries als nois i noies de la Base amb la teva experiència viscuda?

Que aprofitin cada entrenament i cada partit que juguen, que posin ganes i actitud per a jugar, que no vagin a passar l’estona sinó a aprendre per a millorar cada vegada una mica més com a jugador. I que sobretot gaudeixen en cada moment i donin el màxim de si mateixos. Que el futbol deixa moltes amistats.