alex 1

En primer lloc, com et trobes?

- Hola a tots!

Em  trobo molt bé, amb ganes e ilusió per poder complir el meu somni i  arribar amb el RCD Mallorca lo més a dalt posible i ajudar-los  a pujar a primera, que és a on tenen que estar.

Com et va aquesta temporada?

Molt bé, estic molt feliç aquí al RCD Mallorca, i he començat el 2014  fent el meu primer gol en segona divisió, com a futbolista profesional, que per cert, va ser el meu dessig de reis.

Els companys m'han acoplat fantásticament des de  el principi  (Ja coneixia alguns  d’haver jugat amb ells o contra ells  altres anys)  fent la pretemporada amb el primer equip a Holanda, tot i que havia de jugar amb el RCD Mallorca B.

Què fas un dia qualsevol entre setmana?

Entrenem cada matí de 10:30h a 12:30h, menys els dimarts que descansem. Després em faig el dinar (he aprés molt de cuina, jaja) i  faig la mitgdiada. A la tarda i fins l’hora de sopar, temps per estar amb els companys a donar una volta, a prendre algo, anar de compres o al cine.

De tots els jugadors que has conegut, quin t’ha impressionat més i amb qui t’hi sents més identificat?

Més que un jugador que me impressionés més, va ser el día que vaig entrar a compartir vestuari  i entrenament amb tot el primer equip del FC.Barcelona Va ser una sensació  i un dia inoblidable!!

He conegut a molts jugadors i millors persones de les quals segueixo parlant, amistats de jugadors que els tens per sempre, de haver viscut amb ells aquell any.

Com a jugador sempre m'han dit que m'asemblo molt a Tello del FC. Barcelona, pel tipus de joc que té, amb molta verticalitat, velocitat, el 1 contra 1.

Recordes del gran canvi que va ser en la teva vida el primer dia que vas entrar a la Masia del Barça?

Va ser un dia que no oblidaré mai. Inaguraven la nova MASIA i vaig baixar de Sant Sadurní per entrenar al matí i ja a la tarda em vaig instal·lar a la meva habitació. Em va impactar molt totes les instalacions i sales polivalents que hi havien. Era com viure en un altre món,  Tinc molts bons records dels companys, cuidadors, cuiners, etc  d’allà.

Quin partit recordes com especial alegria i quin com a mes dolent en la teva curta però de moment intensa trajectoria?

Partits bons, recordo cada any que he passat amb un equip diferent:

Amb l’Atletic Vilafranca el partit que varem guanyar contra el líder  que ens va fer pujar a preferent el segon any de juvenil.

Amb el Barça, jugar al camp del celtic, un gran estadi amb la Champions juvenil.

Amb el Llagostera, la Copa del Rei contra el Valencia, a doble partit, jugar a Mestalla va ser una gran impressió i un sentiment especial.

I amb el R.C.D. Mallorca, són molt partits que  estic jugant i cada partit que jugo es una gran il·lusió per mi! Potser el que vaig jugar al mini contra el Barça B que es va presentar molts amics i familiars de Sant Sadurní i Vilafranca i varem guanyar.

Quin record tens dels anys que has estat a l’Atlètic Vilafranca?

Tinc molts records i molts amics fets jugant a fútbol.

Potser el millor que tinc es el torneig que vam fer al MIC FOOTBALL,  (2010) jugar el torneig arribar a vuitens i jugar contra la selecció de Xina, pasar als penals, i tincre que enfrentar-nos amb brassil a semis, a on vam arribar als penals!

En quin moment has trobat a faltar més la proximitat dels teus?

Sempre els trobes a faltar, i més aquest any, al estar a Mallorca, des  de que he vingut aqui, al mes de juliol, fins al Nadal, no he pogut baixar. Ës molt dur no poder veure  la familia i als amics . al meu germà… Els trobo a faltar a l’hora de donar soport al camp i a casa, tot i que ja han vingut varies vegades a Mallorca de visita.

En moments més difícils és quan els trobes més a faltar.

Què recomanaries als nois i noies de l’Atlètic Vilafranca?

Els hi recoman-ho que disfrutin i gaudeixin del fútbol, que tinguin passió, esforç i treball per poder arribar a complir el seu somni. Que si t’ho proposes, ho pots aconseguir. A mí el fútbol m’ha donat moltes alegries!

Una forta abraçada.

Alex Moreno.