Ens dirigim a  vosaltres per informar-vos que la Comissió Social de la Fundació Atlètic Vilafranca ja ha tornat de vacances i comença una nova temporada.

I per això hem  organitzat un MERCAT-INTERCANVI de roba esportiva de segona mà (sobretot pensant en l’època de crisi que estem patint tots).

L’organització funcionarà de la següent manera:

PAS 1. Qui té roba de la fundació que no li va bé i l’ha de llançar ,la porta a la fundació en concepte de donació durant els dies 16-17 i 18 de novembre de les 17’30 a les 19'30h i li bescanviarem per un VAL amb l’import que li pertoqui en funció de les peces aportades.

“EL MATERIAL HA D'ESTAR EN UN ESTAT DE CONSERVACIÓ ACCEPTABLE”

PAS 2. Qui necessita roba i té un VAL, pot passar per la fundació durant els dies  21-22 i 23 de novembre de les 17’30 a les 19'30h i mira si troba alguna peça que li interessa.

Si no en troba cap no obtindrà cap compensació econòmica a canvi,sinó que haurà fet una donació.

PAS 3. Qui necessita roba i no té cap VAL pot passar per la fundació durant els dies 24 i 25 de novembre de les 17'30 a les 19'30h i comprar alguna peça de roba per un mòdic preu (veure preus detallats més avall)

Els diners recaptats aniran a parar al compte de la comissió per dur a terme les diferents activitats de la temporada.

Preus de compra:

-Mitgetes: 1€/parell