La Fundació Esportiva Atlètic Vilafranca  té per objecte el foment i la promoció de l'activitat esportiva de base, juntament amb activitats de lleure, d'esplai i cultural, complementàries de l'objecte anterior.

També són objecte de la Fundació els projectes de caire social i no lucratiu vinculats amb les activitats esportives. Per això els hi fem saber que la comissió de pares i mares i membres de la Fundació amb ganes de fomentar la part més social i cultural, convoca el II CONCURS DE PINTURA I DIBUIX. Els dibuixos guanyadors formaran part del calendari 2012 de la Fundació Esportiva Atlètic Vilafranca

BASES:

1. Només podran participar els jugadors i jugadores de la F.E Atlètic Vilafranca.
  2. S’estableixen les següents categories:
    1. Mainada
    2. Pre-benjamí
    3. Benjamí
    4. Infantil
    5. Aleví
    6. Cadet
    7. Juvenil i Sèniors
  3. El tema dels treballs presentats ha d’estar relacionat amb el FUTBOL.
  4. Només es pot presentar un treball per  participant. La tècnica i l’estil són de lliure elecció i amb un format de DIN A-4 Apaïsat (Horitzontal).
  5. Per una cara de la làmina es farà el dibuix i per l’altra s’inclouran les següents dades:
    1. Nom i cognom del jugador/a.
    2. Adreça.
    3. Telèfon de contacte.
    4. Edat.
    5. Categoria.

1. S’atorgarà dos premis per categoria excepte els Cadets (un premi) i Juvenils/Sub-23 (un premi).
  2. La composició del jurat, estarà format per diverses persones vinculades al món de l’art.
  3. La data límit de recepció dels originals serà el dia 25 de novembre de 2011.
  4. Els treballs s’entregaran a l’oficina de la Fundació Esportiva Atlètic Vilafranca.

10. L’acte de lliurament de premis es durà a terme el dia 16 de desembre del 2011 a les 19'00h.

11. Tots els treballs presentats estaran exposats a la pàgina web de la Fundació

www.fundacioatleticvilafranca.cat

12. Tots els treballs passaran a ser propietat de la Fundació Esportiva Atlètic Vilafranca i en el cas dels treballs guanyadors, també podran ser reproduïts i editats.

13. La presentació dels originals pressuposa l’acceptació íntegra d’aquestes bases.

14. Qualsevol eventualitat no prevista en aquestes bases serà resolta per la comissió organitzadora o el jurat segons quina sigui la seva competència.