Benvolgudes famílies,

Ens dirigim a vosaltres per informar-vos que la Comissió Social de la Fundació Atlètic Vilafranca  organitza un  III MERCAT-INTERCANVI de roba esportiva de segona mà.

L’organització funcionarà de la següent manera:

PAS 1. Qui té roba de la fundació que no li va bé i l’ha de llançar ,la porta a la fundació en concepte de donació i la podrà bescanviar directament per la roba que hi hagi en aquell moment o li bescanviarem per un VAL amb l’import que li pertoqui en funció de les peces aportades i durant aquella setmana el podrà utilitzar.

NOTA:  PODEU UTILITZAR ELS VALS DEL I MERCAT-INTERCANVI

Si no en troba cap no obtindrà cap compensació econòmica a canvi,sinó que haurà fet una donació.

“EL MATERIAL HA D'ESTAR EN UN ESTAT DE CONSERVACIÓ ACCEPTABLE”

PAS 2. Qui necessita roba i no té cap VAL pot passar per la fundació i comprar alguna peça de roba per un mòdic preu (veure preus detallats més avall)

Els diners recaptats aniran a parar al compte de la comissió per dur a terme les diferents activitats de la temporada.

Preus de compra:

-Mitgetes: 1€/parell

-Pantaló curt: 2€

-Samarreta de màniga curta: 2€

-Dessuadora entrenament: 3€

-Pantaló entrenament: 3€

-Xandall sencer d’entrenament: 5€

-Dessuadora partit: 4€

-Pantaló partit: 4€

-Xandall sencer partit: 7€

-Anorac:7€

-Pantalons porter: 5€

-Samarreta porter: 5€

-Guants porter: 5€

DATA DEL MERCAT: del 10 de desembre al 21 de desembre, de 17:45 a 19:00 hores.

LLOC: Sala Multiusos del camp del futbol

La comissió