Ja hem acabat la temporada de l'alevi "e" i personalment i amb les sensasions que transmeten els altres pares i mares dels jugadors, crec que a sigut molt positiva.

En aquest tram de “post-temporada” hem assistit a un amistós al Vendrell i a un torneig a l’Anoia.

Al Vendrell es va veure un equip motivat i amb el “subidon” d’un final de lliga intens.

El primer a fer era el passadís als ja campions de la lliga. Un cop complert el protocol, era qüestió de posar-se les piles i treballar de valent.

Hi va haver de tot, tant en meteorologia com en futbol: pluja, núvols i sol. I de tot n’hi va haver força. Com en els elements del temps, partits de joc pobre combinat amb d’altres de bon futbol o també pluja de gols i errades d’ocasions clares.

No hem de justificar la derrota pels elements aliens si no que hem de buscar els motius de les deficiències pròpies que ens porten a aquestes situacions que ja són massa repetitives.

Es va jugar la última jornada de lliga i vam deixar novament unes bones impressions.

Un primer quart una mica ensopit on no acabavem de trenar jugades, va donar pas a que, a partir del segon quart,  vam deixar evidencia de la nostra superioritat.

Molt bon partit el que ès va presenciar al Municipal, tots dos equips van sortir a per la victòria, l'atlètic conscient de la dificultat del contrari, (ja que a Roquetes es va perdre) va anar a totes, fent un futbol molt intens amb molta lluita a la disputa de la pilota, ja que el contrari jugava al límit del reglament, dues targetes grogues a l'equip visitant va ensenyar l'àrbitre i alguna més que s'en va estalviar, el partit va estar controlat en tot moment i els gols van anar caient de mica en mica fins arribar a la mitja part amb un tranquilitzador 6 a 1.