No es pot baixar la guàrdia quan l’equip que tens al davant està endollat i va amb dues marxes més, sobretot si els arriben notícies favorables que els donen el títol de campió. Quan els va entrar el segon gol que desfeia l’empat de la mitja part i els diuen que el seu rival, el Igualada, ha caigut en la seva visita al camp de l’Stoitchkov, l’excitació i el convenciment en les pròpies forces van fer que desapareixessin els nervis i els sortís quasi bé tot el què intentaven.

Partit jugat amb una bona actitut davant d'un conjunt que va oferir una bona resistència, el Ribes va donar una bona sensació com equip i no es mereix el lloc que ocupa en la classificació.

Es començava el partit amb confiança, afrontant la penúltima jornada de lliga conscients que s’havia de fer la feina ben feta, és a dir: jugar al futbol maco que ells saben fer.

1er Q.: ADRI + BITXO + SPIRIT + DAVID + ORIOL + ISAAC + SAMU

0 a 1 – minut 10: ens pressionen molt bé la sortida de porteria nostra.

Davant l' Espirall , es va fer possiblement el pitjor partit de tota la temporada, tot i començar bé, tocant i dominant el joc i fent el 0-1 en els primers minuts.

Partit sense història davant d'un contrincant molt dèbil, els nois vàren fer un partit molt seriós, van anar-hi a per totes deixant de banda la debilitat del contrari i que no van tenir compassió a l'hora de fer gols, van jugar un partit molt correcte tot i tenir practicament la lliga per perduda, manquen dos partits per acabar el campionat i el objectiu ès disfrutar jugant bé.

1er Q.: ADRI + FERRAN + KUBI + DAVID + ORIOL + ISAAC + SAMU

0 a 1 – minut quatre: saca el córner el Kubi i l’Oriol de cop de cap inapel·lable .

Desprès de molts dies amb l’equip incomplert, avui hem gaudit d’un partit de 12.

Hem rebut un Ribes que duia “l’etiqueta” d’últim de la classificació i ens vam confiar.

1er Q.: ADRI + FERRAN + SPIRIT + ESTELA + ORIOL + ISAAC + SAMU

1 a 0 – minut 1: puja l’ Spirit des de casa seva, es dribla a tot l’equip contrari i gol.

1er Q.: ANTONIO + FERRAN + SPIRIT + ORIOL + ISAAC + SAMU + DAVID

Primer quart que acaba en empat i joc espès.

2on Q.

L’equip de l’Stoitchkov va desplegar al damunt del terreny de joc totes les seves armes: potència física, contundència defensiva, velocitat, ràpides transicions i desplaçaments llargs buscant l’esquena de la nostra defensa.

Res a dir. Un altre cop, les mancances pròpies han estat determinants per no guanyar un partit que es podia preveure complicat vista la situació del rival a la taula classificatòria.

Diumenge van poder veure un equip molt lluitador i amb moltes ganes com feia setmanes que no es veia. Cal felicitar a tots els jugadors per l'esforç i les ganes que van ficar i també cal reconeixer que aquest equip en mica en mica va agafant solidesa  i les jugades començen a donar el seu fruit.

El partit abans de jugar-lo, era de tres punts i cap a casa, però a vegades la teoria falla, i avui a sigut un d'aquells dies en que tot set tòrça,

1er Q.: ANTONIO + SPIRIT + FERRAN + ISAAC + DAVID + ESTELA + ORIOL

... sort que al final el nostre Brian va fer el gol de l’honor amb el que ja en porta 16 en 24 partits tot i que només en juga la meitat jugats.

1er Q.: ANTONIO + FERRAN + SPIRIT + DAVID + ISAAC + ESTELA + ORIOL

1 a 0 – minut sis: no l’acabem de treure amb claredat des de la defensa i ells, dins de l’àrea nostra.

Encara que sembli mentida i per tal de no perdre el constum abans del minut cinc ja perdíem 1 a 0, però en aquesta ocasió la reacció va ser clara i a l'acabar la primera part ja anàvem 1 a 5 amb un clar domini del joc.

ACOMIADEM AQUESTA TEMPORADA AMB UNA NOVA VICTORIA I AQUEST COP AL CAMP DEL SITGES. AQUEST TITOL DE LLIGA DEMOSTRA UN COP MES QUE AQUESTA FORNADA POT MARCAR UNA EPOCA INMILLORABLE.

Abans de fer aquesta crònica, voldría dir que vaig deixar d'esmentar en la crònica de la setmana passada, que en el partit al camp del Viladecans, abans de començar l'encontre els dos equips van fer un minut de silenci per la mort de l'avi d'en Miquel Piqué, descansi en pau.

1er Q.: ANTONIO + FERRAN + SPIRIT + CARLES + ESTELA + ISAAC + ORIOL

0 a 1 – minut quatre: jugada molt liada a la nostra defensa i desprès de molts rebots que ens la posen dins.

Últim partit de lliga on els nostres cors queden tristos per acabar aquest gran cicle que sera molt dificil repetir.

Felicitats a totes les mares en el seu dia i especialment a les dels espurnes

El Sant Just va dominar a plaer en una primera part marcada per l’efectivitat en els llançaments de córner ja que la poca defensa que en van fer els locals en els tres primers, van suposar els tres gols visitants ja en el minut 20.

Ja sabíem que seria difícil, però durant mots minuts no era impossible.

Ens enfrontàvem a un equip veterà que amb poca cosa que fes n’hi havia prou.