Dissabte 26 de gener, camp d’Aiguadolç, durant l’escalfament: -Les sensacions de la grada son bones, el Sitges és un rival directe però molt igualat amb nosaltres en quant a joc, ja ho vam veure a la primera volta, per tant, tots amb ànims de fer un bon partit.

Partit que es va jugar de tu a tu, però com en altres ocasions els xuts a pilota parada ens van fer molt de mal, i més si et fan el primer gol en el minut cinc i per tant és com començaramb desavantatge.

S'ha acabat la facilitat golejadora d'una primera volta que conjuntava els equips al camp, ara comença una nova etapa on els espurnes vermelles s'hauran d'esforçar al màxim per no perdre el primer lloc. Pitu millorat aviat que t'hem trobat a faltar

Després d'una setmana una mica moguda a nivell esportiu dins de l'equip a consequència de l'actitud en l'últim partit, avui era un bon dia per surtir-ne de dubtes i demostrar que l'equip està endollat i amb bona actitud davant de qualsevol contrincant, i així ho han volgut demostrar d'amunt del terreny de joc.

Un cop més, la falta d’efectivitat ens va condemnar a perdre un partit que, com a mínim, es podia empatar i, amb un xic de sort, fins i tot, guanyar.

El partit del passat dia 19 va ser més ordenat que en d’altres ocasions. Van sortir un xic nerviosos però mica a mica es van anar posant dins l’encontre.

Aquesta jornada s’ha vist un molt bon partit per part de les nostres jugadores ja que des del primer minut s’ha sortit a guanyar el partit i a si s’ha  demostrat amb el marcador de 1-5.

Partit tranquil i controlat en tot moment que va venir a confirmar la millora en el joc i l'actitud ja demostrada en els últims partits, tot i les baixes per malaltia i lesions.

Calia sumar una nova victòria per pressionar al líder i el nostre equip no va fallar. No obstant, el rival es va mostrar molt motivat per jugar contra una entitat com la fundació i per un bon ambient a la grada.

1er Q.: ANTONIO + SPIRIT + FERRAN + ISAAC + DAVID + SAMU + ORIOL

0 a 1 – minut ú: jugada en atac que aconsegueix culminar el David i ens posem al davant.

Una primera part de bon joc amb ocasions clares que no es materialitzen per part dels nostres jugadors, contra un Stoitchkov amb joc directe i vertical, de poca elaboració, per uns davanters de qualitat que intenten imposar la seva velocitat i potència en el cos a cos en els perillosos contraatacs de llargs desplaçaments de pilota.

1er Q.: ANTONIO + FERRAN + SPIRIT + DAVID + ORIOL + ISAAC + SAMU

1 a 0 – minut nou: jugada d’atac nostre tota l’estona a l’atac i desprès de diversos xuts i rebots l’agafa el David que aconsegueix posar-la a la xarxa.

1er Q.: ADRI + CARLES + BITXO + PAU E. + ISAAC + POL + SAMU

1 a 0 – minut u: pilota que perdem davant de l’àrea, l’Adri surt per evitar el córner amb la mala sort que la dona al davanter que ens fa el primer gol

1 a 1 – minut dos: el Samu la recupera al mig del camp, se’n va dels defenses, xuta i el rebot l’agafa el Pau E.

Ens enfrontem a un Sant Sadurní que s'ha plantat al camp gairebé a la perfecció i que ho ha donat tot per vèncer un campió d'hivern insuperable en la primera volta.

Partit que no passarà a la història del bon futbol, partit jugat davant del rival mes fluix de la categoría i jugat amb molt poca actitud e intensitat, han hagut moments que no semblava aquell equip poderós que fa un futbol que enlluerna a tothom, i que li permet encapçalar la classificació, d'acord que l'equip contrari només s'ha dedicat a destruir joc i que el seu porter a fet grans intervencions que han evitat un resultat més abultat, però no s'ha jugat com ells saben, esperem que els jugadors hagin pres nota pels pròxims partits i que juguin com saben fer.

No és el primer partit que començàvem perdent, però no és fàcil remuntar-li  al primer de la classificació, que ha fet el que ha volgut ens els primers minuts del partit, jugant d’una manera molt pausada i sense oposició per part nostra.

Partit a partit es van consolidant les posicions al capdavant de la lligueta. Aquest equip ha demostrat al llarg del darrer any una solidesa en el terreny de joc que segurament ens depararà moltes alegries.

Després de les vacances nadalenques quedava per veure quina seria la resposta del nostre equip.

I van estar a l'alçada.

Un partit amistós desprès de les vacances que anava molt bé per comprovar si el nostre equip mantenia el nivell de la última jornada de lliga.

Aquest dissabte a començat per Femení Aleví-Infantil “A” la segona volta contra un equip molt competitiu com es el Sabadell F.

Partit esperat amb gran interès davant d'un SITGES que estava a la part alta de la classificació, la veritat es que no ha defraudat a ningú, perquè s'ha vist un gran partit de futbol entre dos equips que jugaben a la pilota amb molta intensitat, la Fundació ha fet poder un dels partits mes complerts en el que portem de lliga, el marcador senyala la superioritat dels nostres amb jugades de bellíssima factura traduits amb gols, aquests nois están fent un futbol d'una categoria superior a la que están, el resultat d'avui hauría pogut ser més ampli sinó fos per les grans intervencions del porter de l'equip contrari.

Comencem l'any amb una altra victòria que ens fa jugar-nos la lliga amb l'únic equip de moment que segueix el nostre ritme, encara que haurà de guanyar-nos en el seu camp com nosaltres vam fer amb ells.

No es va continuar la dinàmica del bon joc del darrer partit abans de les festes i van aparèixer les mancances que ja havíem comentat en anteriors jornades.

El torneig ha estat molt ben organitzat amb una puntualitat amb els horaris dels partits exacta.

Els d’en Carles van jugar sense complexes però amb molt de respecte davant d’un equip molt incisiu quan tenia la pilota. La clau va ser la intensitat, tot i anar al darrera en el primer quart en dues ocasions l’equip no va perdre la constància per capgirar ràpidament el resultat finalitzant amb un contundent  2-5.

Primer van ser les noies del Infantil-Alevi que dissabte van participar en la seva categoria. L'equip format per una barreja dels dos equips va acabar en segon lloc.