Només arribar al camp ja cantaven el  ”Gordo”...4.000.000 de eeeurooooos...i nosaltres per feina a vestir-nos de curt.

El partit va començar amb una motivació que feia dies que no veiem, però tot i això, perdonàvem massa de cara a porteria i en alguna ocasió ens temíem que seria un d’aquells partits on no surten les coses per moltes ganes que hi posis.

1er Q.: ANTONIO + SPIRIT + CARLES + DAVID + KUBI + ORIOL + SAMU

Al principi del quart el joc es molt travat però mica en mica ens anem espavilant i comencem a tenir ocasions.

El darrer partit de l'any, va tenir dues cares completament diferents. Després de començar molt bé i jugant amb bon ritme els primers 12 minuts, l'equip va afluixar i va estar la resta de la primera part un xic descentrat, d'aquesta manera es va acabar aquesta part amb el resultat de 0 a 1.

Els nostres nois ens van regalar el millor partit de la temporada. No poden ser millors les sensacions que ens van deixar: intensitat, ganes i joc.

Així com en d’altres ocasions parlàvem de les cares de la decepció, aquest cop podíem veure a l’autocar de tornada de Sant Just la satisfacció reflectida en els rostres de l’expedició atlètica; i es que no n’hi havia per menys.

Gràcies a tots pel dia, temporada i trobades que estem vivint. Aquests petits estan donant una lliçó d'esportivitat esforç i bon joc allà per on passen.

Partit jugat amb un ambient gèlid amb una temperatura de 2 graus positius i el terreny de joc gelat, ens a costat molt entrar en calor, els primers dos quarts, la pilota corria mes del compte damunt de la fina capa de gel que hi havia damunt del terreny de joc, però quant s'ha entrat en calor a vingut el bon futbol i la pluja de gols.

Un Olèrdola que lluita molt tot el partit amb jugadors força tècnics i ben col-locats, ens van fer treballar de valent, tot i no fer un dels millors partits fins ara els nois del alevi D se'n van sortir prou bé, crec que de mica en mica van assimilant bé les lineas que marca en Dani.

M’agrada’t l’esportivitat mostrada per les dues aficions i els nens, però sobretot de l’entrenador del Mas Catarro quan en un bot neutral al començament del partit van fer un  gol.

Feia un parell de jornades que es començava a notar i aquesta jornada s'ha demostrat. Tenim un equip. Un bon equip. No cal destacar a ningú, sino, a tots.

Aquest cap de setmana es va continuar veient el canvi en el tarannà dels nois del Vicens, i es va fer un partit molt bo, jugant amb criteri, força i col.lectivitat. Tot i el resultat l'equip va deixar una molt bona imatge i va rebre fins i tot la felicitació de l'àrbitre del partit.

Un partit seriós del nostre equip, on potser el primer quart va ser una mica fluix, però on pas a pas es van anar posicionant en el terreny de joc i dominant el partit.

Semblava que seria diferent dels darrers partits i que es podria veure un altra tarannà en l’equip ja que, a la primera oportunitat (amb un xic de sort), al minut 2 es va marcar un gol que en anteriors partits no hi havia forma de materialitzar però, ai las, va ser un miratge i no ens va servir per veure un canvi substancial en el joc de l’equip però que va permetre que, al menys, es sumés un punt.

Tot i que no s’estigui passant el millor moment, esportivament parlant, estem convençuts que els millors desitjos es poden fer realitat sempre i quan les parts implicades (jugadors, tècnics, delegat, familiars) ho creiem fermament i tots treballem en la mateixa direcció.

Era una de les proves de foc que els quedava a aquests petits astres de la pilota i l'han passat amb bona nota. Els punts eren el que estava en joc i això és el que s'ha guanyat.

El partit era esperat amb certa espectació, ja que malgrat la diferència de punts en la classificació, els equips del Baix Llobregat tenen fama de ser equips intensos i lluitadors, aquells que no dònen mai una pilota per perduda.

L'últim partit que va disputar l'aleví "E" va ser inesperat ja que veniem de veure un equip fort i molt lluitador i amb moltes ganes a l'hora de sortir al camp.

Amb vent, fred i son a les orelles, els Atlètics van jugar  contra un Vilanova seriós i ben posicionat, que va prendre la iniciativa de l’encontre.

1er Q.: ANTONIO + BITXO + KUBI + PAU E. + ISAAC + DAVID + SAMU

Quart força igualat, sembla que els dos equips s’estan estudiant i nosaltres hem tingut més ocasions que ells però no hem sabut materialitzar-les.

1er Q.: ANTONIO + CARLES + BITXO + PAU E. + ISAAC + KUBI + SAMU

1 a 0. Molt bona jugada en atac fins que arriba als peus del Kubi que la clava

1 a 1: bona pujada en atac seva per la banda dreta, xuten i l’Antonio que la treu però ens agafen el rebot i gol

2 a 1: estem atacant amb tot fins que l’agafa el nostre Isaac ja recuperat de la seva fissura que fa gol de genial vaselina.

1er Q.: ANTONIO + FERRAN + CARLES + SPIRIT + PAU E. + KUBI + SAMU

Comencem amb molt poca intensitat. Sempre que anem al xoc, no hi anem i ells si i, per això s’enduen totes les pilotes.

Un diumenge molt fred i amb temperatures baixes, tot i això els nois del Vicens van sortir força motivats i molt més concentrats que en altres partits, van sortir amb l'objectiu de tenir el control de la pilota i dominar el centre del camp, cosa que es va aconseguir, però en el futbol les coses no són tan clares, i en poques ocasions el Sant Cugat en va tenir prou per començar el partit i situar-se 0-3 en el minut 30, amb dos gols de corner, on es va notar la diferencia d'alçada i de cos.

L'espectació que hi havia per aquest partit s'ha fet patent a les grades del camp, molta gent dels dos equips, i la veritat es que no a defraudat a ningú, s'ha vist un gran partit, amb dos equips que han anat per la victòria final des d'el primer minut fins al final.

Partit dels que fan afició i en el qual tots els petits han fet el que han pogut però no han pogut fer el que tocava.

S'enfrontaven  els líders dels grups 49 i 45, han jugat un gran partit de futbol on ha guanyat el que ha marcat més gols.

Això és futbol.

La decepció que es reflectia en les cares de tots (jugadors, cos tècnic, familiars) deixava palesa la pobre situació futbolística que es vivia  al terreny de joc del Bosc de Plaça de Sant Pere de Ribes.