La Fundació Esportiva Atlètic Vilafranca pretén ser una formació complementària dels nois i noies que la formen, per tal d’aconseguir persones identificades amb uns models de cultura, correcció, respecte, ètica i moral esportiva que posteriorment seràn aplicables a la vida quotidiana. Té 26 equips des de categoria mainada a sènior, tant femení com masculí. Des de la Fundació Esportiva Atlètic Vilafranca es dóna molta importància a la salut de l’esportista, i per aquesta raó ha apostat per augmentar el servei de fisioteràpia de manera que es pugui arribar a totes les persones, categories, entrenadors, jugadors, familiars i es puguin prevenir al màxim les lesions evitables.

Entrevistem a la Thais Camps, que realitza la tasca de fisioterapeuta al club des de la temporada 2008-2009, i al Toni Serrano, vinculat al club des que tenia 8 anys, actualment també entrenador de porters.

Llegeix més...